خانه > آموزش, دانلود, رهبر فرزانه, رهبر جدید > نسخه‌ی جدید نرم‌افزار فیلترشکن Freegate

نسخه‌ی جدید نرم‌افزار فیلترشکن Freegate

freegate-professional

وقتی که فری‌گیت را اجرا می‌کنید، نرم‌افزار جستجو را برای پیداکردن سرورهای دیناوب شروع می‌کند. در “Proxy Mode” ، فری‌گیت وب‌سایت دیناوب را در یک پنجره‌ی اینترنت‌اکسپلورر باز می‌کند، و پراکسی اکسپلورر به طور پیش‌فرض با 127.0.0.1:8580 تنظیم شده است. شما می‌توانید هر وب‌سایت برون مرزی را از طریق اینترنت اکسپلورر مشاهده کنید. اگر از مرورگرهای دیگر استفاده می‌کنید، برای استفاده باید از برگه Tunnel گزینه‌ی “Classic Mode” را فعال کنید تا فری‌گیت وب‌سایت دیناوب را در مرورگر اصلی شما باز کند و نیازی به تظیم پروکسی در مرورگر نیست.

Freegate_Tunnel

لینک‌های دانلود نسخه Freegate 7.31 Professional Edition

دانلود نسخه اجرایی از سایت سازنده

دانلود نسخه فشرده از سایت سازنده

دانلود نسخه اجرایی (لینک کمکی)

دانلود نسخه فشرده (لینک کمکی)

اگر شما می‌خواهید با استفاده از ایمیل، Freegate را برای دوستان خود ارسال کنید، Gmail امکان ارسال فایل‌های اجرایی با پسوند EXE را به شما نمی‌دهد. شما می‌توانید با تغییر پسوند از exe به jpg این کار را را انجام دهید و در مقصد دوباره به exe تبدیل شود (برای مثال فایل fg731p.exe به fg731p.jpg تغییر داده شود). و  یا با استفاده از نرم‌افزارهای فشرده ساز بر روی بسته ایجاد شده رمز قرار دهید. در زمان ارسال این مطلب، هر دو روش با موفقیت انجام شده است.

منبع

freegate,dynapass,dynaweb,proxy,rahbor,رهبرشکن,رهبرفرزانه,رهبرجدید,خامنه ای سیفون,فری گیت,فریگیت,فیلترشکن,رهبرآزاد

 

 

  1. اویشن
    اوت 9, 2012 در 1:41 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز .یه سوال دارم میخواستم ببینم فری گیت برای کسانی که فعال سیاسی هستند امن هست ؟

    • اوت 9, 2012 در 6:45 ق.ظ.

      اگر فعالیت من از ایران رو یه فعالیت مخاطره‌آمیز به حساب بیاری ، تا الان مشکلی بوجود نیومده، ولی مجموع رعایت نکات ایمنی برای فعالیت میتونه درصد ایمنی رو بالا ببره و همیشه باید بدونیم که امنیت صددرصد وجود نداره

  2. سعید
    اوت 9, 2012 در 5:17 ق.ظ.

    برای من با تونل F کار می کنه نه با تونل A که پیش فرضش هست. شاید با Isp که من دارم این طور رفتار می کنه.

  3. erfan
    اوت 17, 2012 در 3:13 ق.ظ.

    سلام به مدیر سایت .. این نرم افزار برای من فقط سایتهای http را باز میکند و سایتی مثل فیسبوک باز نمیشه باید چه کار کنم؟؟؟؟؟

    • اوت 17, 2012 در 1:22 ب.ظ.

      اگر توی مُد کلاسیک مشکلت حل نشد، خودت آدرس پروکسی رو توی مرورگر وارد کن و گزینه bypass رو فعال کن

  4. erfan
    اوت 18, 2012 در 12:28 ب.ظ.

    تشکر فراوان از شما دوست عزیز

  5. Ashkan
    سپتامبر 22, 2012 در 7:12 ق.ظ.

    اگه امکان داره نحوه ست کردن پراکسی فری گیت, روی thunderbird رو توضیح بدید. من بعد از ست کردن پراکسی با برنامه تاندر برد ایمیل ارسال میکنم اما آی پی ایمیلی که به مقصد میرسه ایرانی هست نمیدونم مشکل کار کجاست ! با سایر فیلتر شکنها امتحان کردم حتی vpn های رایگان, تو این موارد کلا ایمیلی ارسال نمیشه, در واقع ارتباط با SMTP برقرار نمیشه !

    • سپتامبر 22, 2012 در 1:08 ب.ظ.

      از منوی tools
      روی options کلیک کن
      توی پنجره باز شده سمت راست advanced
      و بعد تب network & Disk Space
      روی دکمه settings کلیک کن
      گزینه manual proxy رو انتخاب کن
      آدرس آی پی و پورت که توی برنامه فری گیت بهت میده
      رو وارد کن
      معمولا آدرس 127.0.0.1 هست
      و پورت هم 8580

  6. Ashkan
    سپتامبر 22, 2012 در 2:42 ب.ظ.

    من دقیقا همین کارو انجام میدم اما انگار thunderbird با فری گیت ارتباط برقرار نمیکنه حتی هردو برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم اما فرقی نکرد !

    • سپتامبر 22, 2012 در 4:23 ب.ظ.

      مُد کلاسیک فری‌گیت رو امتحان کردی؟

  7. Ashkan
    سپتامبر 22, 2012 در 4:58 ب.ظ.

    بله امتحان کردم فرقی نکرد !
    اینم تنظیمات thunderbird (تصویر) :

    http://s3.picofile.com/file/7508273652/earlybird_1_.bmp
    http://s3.picofile.com/file/7508277204/earlybird_2_.bmp
    http://s1.picofile.com/file/7508277953/earlybird_3_.bmp

    هر سه رو امتحان کردم.

    • سپتامبر 23, 2012 در 11:54 ق.ظ.

      فقط کافیه که
      قسمت آدرس و پورت
      http proxy
      رو وارد کنی
      و گزینه‌ی
      use this proxy server for all protocols
      فعال باشه.
      تست کردم جواب داده

  8. نگار
    اکتبر 5, 2012 در 12:37 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید.چرا فیلتر فیسبوک رو واسم باز نمیکنه .من با مرور گره گوگل کروم میرم میشه توضیحات کامل رو مو به مو به من بگید

    • rahbor
      اکتبر 8, 2012 در 1:04 ب.ظ.

      tooye TAB «Tunnel»,
      «Classic Mode» ro entekhab kon

  9. محمد
    اکتبر 25, 2013 در 12:03 ب.ظ.

    چیزی بهتر نداشتید که بگزارید

    • دسامبر 20, 2013 در 11:40 ق.ظ.

      به پستهای دیگه مراجعه کن

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

